fredag 13. april 2012

Nymalt - Freshly


Den siste kjøkkenveggen er nymalt. Snakk om forskjell! Som en malers lerret er kjøkkenet klart til å fargesettes med fargerike tekstiler og stæsj. Noe er på plass allerede, men jeg skal ta en runde i butikkene nå i ettermiddag for å komplettere kjøkkenet med fargeklatter. Ei hylle skal også monteres slik at jeg har tilgang til kokebøkene mine der hvor jeg faktisk lager mat.

The last kitchen wall is freshly painted. Talk about difference! Like a painter's canvas the kitchen is ready to be coloured with colourful textiles and stash. Some is already there, but I'll visit some shops this afternoon to add more colours to the kitchen. I'll also assemble a shelf so I can reach my cook books where i actually cook.
    

En liten pust i bakken med kaffe laget av nymalte kaffebønner. Jeg har fortsatt igjen å male kjøkkentaket, men det får komme til uka. I helga skal det bakes og lages mat. En perfekt form for avslapning når snøen fortsatt laver ned utenfor vinduene våre. God helg!

A small break with freshly brewed coffee from freshly ground beans. I still must paint the kitchen roof, but that has to wait intil next week. This weekend I'm going to bake and cook. Perfect relaxation when the snow is still pouring down outside our windows. Happy weekend!

Inga Helene

2 kommentarer:

  1. Det ser fint ut. Fine bilder :)
    God helg
    Trude :)

    SvarSlett
  2. Veldig bra- og vél utført arbeid! Kos deg med baking og matlaging i helga!:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails